jenniewestergren

Alla inlägg under januari 2014

Av jennie westergren - 28 januari 2014 10:29

Då sitter man på tåget mot Göteborg lite försenade men vad gör det :)

Idag ska jag få träffamina fina kollegor på MiG marknadsföreningen i Göteborg :)

Idag är det utbildningsseminarium på IHM Business School och det handlar om hur du kan sälja och ge service med hjärta och hur kundskap ger dig kunskap! Ska bli så intressant!

Jag läser ju till marknadsinriktad företagssäljare och detta är perfekt för mig! Man kan alltid bli bättre och kunskap ger makt :)

Ett snölandskap flyger förbi, gillar snön och härligt att den har fått ligga kvar ett tag :)

Nu håller vi på med vårt examensarbete i skolan och det är riktigt intressant att se att de kunskaper man lärt sig sitter och är väldigt användbara :) har kommit en bra bit påväg och det ska bli roligt i mars att se det färdiga resultatet :)

Imorgon blir det en tur till Borås för att hämta min nya bil :) den röda flamman kommer att skrotas då den inte klarade en krock mot en Volvo V70 :(

Men är så glad för min nya bil :) kommer vara nyservad när jag hämtar den imorgon :)

Strax framme i Göteborg och det får bli lite i magen sen strosa runt innan det blir kaffe med Linda &company på MiG :)

Ovido - Quiz & Flashcards