jenniewestergren

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2014

Yr i knoppen

Av jennie westergren - 3 oktober 2014 05:50

Är så yr i huvudet, vet inte varför, känner mig i bra för övrigt. Men det är lite otäckt när jag inte tycker att balansen är riktigt där den ska. Kan ju inte gå omkring och tro att man ska falla ihop varje minut. Behöver säkert sova lite så det är det jag får göra i helgen :)

Kvällen igår var lugn gjorde inte så mycket och strax efter nio låg jag i sängen med lurarna i öronen och lyssnade på en bok. Har kommit på att det är ett bra sätt för att somna :)

I går natt vaknade jag 01.37 av att någon vad jag trodde pratade med mig. Men det var ju givetvis kvinnan som läste boken som hade höjt sin röst, typ 5 kapitel senare :)

Kan säga att det tog ett tag innan man fattade, haha. Sen var det bara att gå tillbaka i boken till vart man somnade eller vad jag senast kom ihåg :)

Om några dagar fyller sonen år och måste börja planera för kalas, vad ska man hitta på att köpa detta året tro? Får fundera på detta!

Strax dags att hoppa på tåget och påbörja sista dagen på denna arbetsvecka :)
Tjingeling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennie westergren - 5 november 2014 06:13


Då är det dags för ännu ett besök med Savannah på ögon imorgon. Håller alla tummar jag kan för att det ska vara en förbättring så vi kan sänka antalet droppar. Det var en otroligt intensiv och periodvis jobbig tid sist och det tar på allas krafte...

Av jennie westergren - 5 november 2014 06:12

Då är det dags för ännu ett besök med Savannah på ögon imorgon. Håller alla tummar jag kan för att det ska vara en förbättring så vi kan sänka antalet droppar. Det var en otroligt intensiv och periodvis jobbig tid sist och det tar på allas krafte...

Av jennie westergren - 27 oktober 2014 05:46

Har haft en underbar helg, det var nästan så man inte ville att den skulle ta slut :) Har har tuppen en kär vän och hennes son, tiden flyger iväg och det var längesen vi sågs. Men nu äntligen :) Killarna hittade varandra med detsamma och det var ...

Av jennie westergren - 21 oktober 2014 05:50

Det var en härlig helg som började med ett besök hos svärmor i halmstad, hus vid havet och mycket mys :) barnen glada, det var ett tag sen man hälsade på. I söndags var det daga att åka på första sammandraget med sonen och hans innebandylag, turen...

Av jennie westergren - 10 oktober 2014 06:20


Idag så fyller min älskade William 11 år!!! Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Tyckte inte det var längesen jan låg i min famn och nöjde sig med mat, sömn och kärlek :) Det är inte lätt att hitta något att köpa till en 11 åring, det han vill...

Ovido - Quiz & Flashcards