jenniewestergren

Direktlänk till inlägg 26 september 2014

Senare tåg idag!

Av jennie westergren - 26 september 2014 06:15

Idag fick det bli det senare tåget, kändes bättre i mammahjärtat att lämna barnen på fritids nu klockan sex istället för halv sex. Tror de var rätt glada över det också :)

Hade en lugn och skön kväll igår, trodde väl inte mina ögon att barnen skulle ligga i sina sängar och slumra sött när klockan var åtta, men det gjorde dem :)

Jag hade ju bara sagt att de skulle göra kvällsbestyren med tandborstning med mera så de skulle vara klara när det väl var dags, men de hoppade i sängen när det var klart och då säger man ju inget mer än att man pussar och kramar dem godnatt :)

Älskar mina trollungar!!

Idag är det fredag och en härlig helg inväntas, kommer avslutas med kalas på söndag. Så morgondagen kommer innebära att springa omkring för att hitta present! Har ingen aning alls vad jag ska köpa tyvärr :( men jag ska väl kunna komma på något får vi väl hoppas.

Nu sitter man på stationen och väntar på att tåget ska rulla in på plattformen och en ny arbetsdag kan ta sin början :)

Tjingeling!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennie westergren - 5 november 2014 06:13


Då är det dags för ännu ett besök med Savannah på ögon imorgon. Håller alla tummar jag kan för att det ska vara en förbättring så vi kan sänka antalet droppar. Det var en otroligt intensiv och periodvis jobbig tid sist och det tar på allas krafte...

Av jennie westergren - 5 november 2014 06:12

Då är det dags för ännu ett besök med Savannah på ögon imorgon. Håller alla tummar jag kan för att det ska vara en förbättring så vi kan sänka antalet droppar. Det var en otroligt intensiv och periodvis jobbig tid sist och det tar på allas krafte...

Av jennie westergren - 27 oktober 2014 05:46

Har haft en underbar helg, det var nästan så man inte ville att den skulle ta slut :) Har har tuppen en kär vän och hennes son, tiden flyger iväg och det var längesen vi sågs. Men nu äntligen :) Killarna hittade varandra med detsamma och det var ...

Av jennie westergren - 21 oktober 2014 05:50

Det var en härlig helg som började med ett besök hos svärmor i halmstad, hus vid havet och mycket mys :) barnen glada, det var ett tag sen man hälsade på. I söndags var det daga att åka på första sammandraget med sonen och hans innebandylag, turen...

Av jennie westergren - 10 oktober 2014 06:20


Idag så fyller min älskade William 11 år!!! Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Tyckte inte det var längesen jan låg i min famn och nöjde sig med mat, sömn och kärlek :) Det är inte lätt att hitta något att köpa till en 11 åring, det han vill...

Ovido - Quiz & Flashcards