jenniewestergren

Alla inlägg under maj 2014

Av jennie westergren - 7 maj 2014 06:55

Då sitter man på tåget med full resväska för att spendera två fartfyllda sista dagar på sin praktik. Har ett härligt hotellrum väntandes på mig :)

Om två dagar så är dagen äntligen här, den dagen som kändes så avlägsen i höstas och långt borta för 8 veckor sen!

Det ska bli så spännande att se resultatet av sitt arbete :)!

Grymt är att det endast är ett fåtal platser kvar, så vill man gå får man snabba sig att anmäla sig.

Idag är det full fart som gäller imorgon kommer merparten av dagen spenderas på Svenska mässan för att iordningställa allt. Så nu ska allt det lilla fixas så vi känner oss redo för fredag!

Dock är jag grymt besviken att mina presenter inte kommit än och som det ser ut så kommer jag inte kunna ge mina härliga kollegor dem innan jag slutar, men får se det från den ljusa sidan, jag får en andledning att åka ner igen :)

En present har jag dock med mig och det är till någon som fortfarande vägs i gram, som kommer göra många människor lyckliga och bli oerhört älskad :)

Så idag är sista dagen man tog tåget på morgonen från Trollis mot stora staden, pendlingen är slut och det är dags för skola igen. En kurs kvar och ämnet är affärsjuridik. Boken har kommit och jag känner mig redo att läsa sista kursen innan min examen.

Två år har gått fort!!


Önskar alla en fin dag!

Kanske en dag!

Av jennie westergren - 5 maj 2014 06:35

Har haft en skön helg! Och jag känner mig otroligt taggad inför sista veckan på MiG!

Var inne och jobbade halvdag på jobbet i fredags, fick gjort pärmarna till alla utställare, börjat på vår pop- up vägg. Lite stressad ska jag erkänna att jag är över om jag fått med allt och har allt under kontroll. Men så brukar det kanske vara :)

Lördag spenderades med Elfhögdagen och Williams avslutning i innebandy. Sen blev det storstädning när man kom hem. Det är alltid lika skönt när det är gjort!
Fint väder har det varit oxå och kunde inte önska mig en härligare dag på söndagen då det var dags att bli ett år äldre :)

Dagen började med frukost på sängen, det hade jag beställt och Savanbahvar helt inne på det :) så det fick jag. En annorlunda födelsedagssång levererades till min förtjusning :) paket levererades likaså :)

Mamma och Roland kom på besök så vi både fikade och åt mat :) det var en härlig dag! Många gratulationer så det värmde ända in i själen!

Nu är det måndag, och det är min sista vecka på MiG. Den kommer avslutas med Marknadsföreningens Dag :)

Ser framemot denna vecka med blandade känslor!

Nu sitter man på tåget och ska blunda en stund :)

Ovido - Quiz & Flashcards