jenniewestergren

Direktlänk till inlägg 18 september 2014

Brrr kallt idag :)

Av jennie westergren - 18 september 2014 05:52

Kom inte ihåg vantar idag heller :) det innebär att man får skylla sig själv att man fryser och att fingrarna kommer kännas som frysta fiskpinnar :)

Igår somnade man på tåget hem, kanske inte det mest optimala när man åkte Karlstad tåget och första stopp är Trollhättan, men ibland har man tur när den som satt jämte mig fick ett telefonsamtal med en ringsignal som hade kunnat väcka döda :)

Hade en lugn kväll hemma och att jag låg i sängen till halv tio hör ju inte till vanligheterna, måste vara därför man var sjukt trött i morse när man gick upp, men det finns inget som inte kan fixas med lite kaffe i kroppen :)

Snart ska tåget rulla in, perrongen fylls av människor och många pratar politik, intressant att höra allas tankar och funderingar. Men tiden får utvisa hur det egentligen blev och hur osäkert läge det är.

Nu ska jag iallafall läsa en stund innan arbetsdagen tar fart
Tjingeling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennie westergren - 5 november 2014 06:13


Då är det dags för ännu ett besök med Savannah på ögon imorgon. Håller alla tummar jag kan för att det ska vara en förbättring så vi kan sänka antalet droppar. Det var en otroligt intensiv och periodvis jobbig tid sist och det tar på allas krafte...

Av jennie westergren - 5 november 2014 06:12

Då är det dags för ännu ett besök med Savannah på ögon imorgon. Håller alla tummar jag kan för att det ska vara en förbättring så vi kan sänka antalet droppar. Det var en otroligt intensiv och periodvis jobbig tid sist och det tar på allas krafte...

Av jennie westergren - 27 oktober 2014 05:46

Har haft en underbar helg, det var nästan så man inte ville att den skulle ta slut :) Har har tuppen en kär vän och hennes son, tiden flyger iväg och det var längesen vi sågs. Men nu äntligen :) Killarna hittade varandra med detsamma och det var ...

Av jennie westergren - 21 oktober 2014 05:50

Det var en härlig helg som började med ett besök hos svärmor i halmstad, hus vid havet och mycket mys :) barnen glada, det var ett tag sen man hälsade på. I söndags var det daga att åka på första sammandraget med sonen och hans innebandylag, turen...

Av jennie westergren - 10 oktober 2014 06:20


Idag så fyller min älskade William 11 år!!! Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Tyckte inte det var längesen jan låg i min famn och nöjde sig med mat, sömn och kärlek :) Det är inte lätt att hitta något att köpa till en 11 åring, det han vill...

Ovido - Quiz & Flashcards