jenniewestergren

Direktlänk till inlägg 5 november 2014

Ögonläkaren imorgon!

Av jennie westergren - 5 november 2014 06:13

Då är det dags för ännu ett besök med Savannah på ögon imorgon.
Håller alla tummar jag kan för att det ska vara en förbättring så vi kan sänka antalet droppar.

Det var en otroligt intensiv och periodvis jobbig tid sist och det tar på allas krafter när det händer. Trots detta har jag nog världens tuffaste tjej som aldrig lät detta ta över hennes liv utan hon körde på som vanligt min lilla docka. Det var nog jag som upplevde denna period mer jobbig då man allt som oftast målade faan på väggen över vad som kunde hända.

Men även jag växte mig starkare under denna period av operationer, droppar, sprutor , läkarbesök varje vecka med långa sjukskrivningsperioder på Savannah.

Idag vet man mer och har bearbetat mycket, men visst blir man nedslagen när bakslagen kommer. Det hade och har ju varit bra under en längre period.

En viktig sak jag lärde mig under denna intensiva period var att inget ont kommer utan att det har något gott med sig. Vi har som familj växt starka tillsammans. Det är härligt att se min tuffa tjej leva som om detta inte finns. Hon lever med den sida vid sida men låter inte den styra, envis som sjutton är hon och jag vet vart det kommer ifrån :)

Så nu håller jag alla tummar inför imorgon och ser fram emot denna arbetsdagen full med spännande samtal och givande diskussioner.

Have a nice day!!

Min sötnöt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennie westergren - 5 november 2014 06:12

Då är det dags för ännu ett besök med Savannah på ögon imorgon. Håller alla tummar jag kan för att det ska vara en förbättring så vi kan sänka antalet droppar. Det var en otroligt intensiv och periodvis jobbig tid sist och det tar på allas krafte...

Av jennie westergren - 27 oktober 2014 05:46

Har haft en underbar helg, det var nästan så man inte ville att den skulle ta slut :) Har har tuppen en kär vän och hennes son, tiden flyger iväg och det var längesen vi sågs. Men nu äntligen :) Killarna hittade varandra med detsamma och det var ...

Av jennie westergren - 21 oktober 2014 05:50

Det var en härlig helg som började med ett besök hos svärmor i halmstad, hus vid havet och mycket mys :) barnen glada, det var ett tag sen man hälsade på. I söndags var det daga att åka på första sammandraget med sonen och hans innebandylag, turen...

Av jennie westergren - 10 oktober 2014 06:20


Idag så fyller min älskade William 11 år!!! Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Tyckte inte det var längesen jan låg i min famn och nöjde sig med mat, sömn och kärlek :) Det är inte lätt att hitta något att köpa till en 11 åring, det han vill...

Av jennie westergren - 6 oktober 2014 05:50

Har haft en lugn och härlig helg, lite shopping gosefika med finaste Lenita, måste ses oftare :) Efter att va varit yr nästan hela förra veckan tycker jag att det börjar kännas bättre. Det är inte helt borta men en lugn helg för att hämta krafter ...

Ovido - Quiz & Flashcards