jenniewestergren

Alla inlägg den 1 april 2014

Av jennie westergren - 1 april 2014 07:17

Idag var man inte pigg när man vaknade, känns inte helt ok att vakna med huvudvärk och ont i ögat :( men det är bara att kämpa på. Snart kommer mina nya glasögon och hoppas ansträngningen för ögat släpper!

Idag var det tågförsening igen fast åt rätt håll om man nu kan säga så :) tåget som skulle gå 06.37 alltså tåget innan mitt var försenat så när det kom var det bara att hoppa på :)

Då är man inne tidigare men det är bara bra för då hinner jag förbereda mig ordentligt tills mötet idag :)

Har endel att göra idag och det är härligt :) får hoppas jag får in min korvsponsor idag det hade varit så bra :) sen är det mer planering som måste sitta och det är så roligt!

Man ser fram emot Markbadsföreningens Dag med kluvna känslor, samtidigt som man vill se resultatet av sitt arbetet så innebär detta också att det är min sista dag på MiG och det är sorgligt. Men man ska inte ta ut något i förskott det är ju 6 1/2 vecka kvar och mycket återstår :)
Nu ska jag vila ögat en stund!

Morgonbild från stationen i Trollhättan. Det är så skönt att vi går mot ljusare tider.

Ovido - Quiz & Flashcards