jenniewestergren

Alla inlägg den 28 april 2014

Av jennie westergren - 28 april 2014 06:30

Då jag har varor med mig till jobbet beslutade jag att det får bli bussen, men att det skulle lukta på detta sättet var jag inte beredd på :(

Får väl hoppas att det inte sätter sig för då tycker jag synd om mina arbetskollegor främst de jag delar rum med.

Helgen har varit bra, fått tvättat bilen utvändigt och invändigt, sommardäcken är på och gräset har blivit klippt :)

Min förkylning vill inte släppa tror nog det är allergi eller nått för det blir inte bättre tyvärr.

Idag ska vi besöka polisen och fixa passen till barnen, när skrivaren strejkar och man behöver båda föräldrarnas underskrifter får vi göra på detta sätt. Tur de har öppet till 19.

Fredagen tog en underbar vändning och blev hur bra som helst, så idag har jag mycket jobb framför mig men det är bara roligt och då kan man ha hur mycket som helst:) har en lista på vad som ska göras så man inte missar något :)

Nu är jag strax vid tågstationen och resan mot jobb börjar, en härlig dag verkar det bli med :)

Mina härliga vattentorn hemma :) ser ut som svampar på kvällen när de lyser :)

Ovido - Quiz & Flashcards