jenniewestergren

Alla inlägg den 24 april 2014

Av jennie westergren - 24 april 2014 06:52

Idag var det lite kallare på morgonen och det rev gott i kinderna :) men det var bara gott man vaknar till liv!

Idag är det föräldramatch i innebandyn och jag hoppas på många föräldrar :) idag för vi visa vart skåpet ska stå haha :) detta kommer avslutas med pizza och tjatter :)

Det är roligt när vi kan hitta på saker med barnen. Kommer dock lite försent så de kommer vara väl uppvärmda :)

Idag ska jag rätta till misstaget som jag gjorde igår, man får hoppas man inte blir halshuggen :)

Idag blir det att förbereda för fredagens frukost dör SKF kommer vara värd. Ska bli otroligt intressant att lyssna till.

Nu börjar det närma sig ned resan och det är mycket man ska hinna med nu när barnen ska med, pass ska fixas, de ska ta spruta och sen måste det säkert handlas endel med:) men det ska nog fixa sig :) barnen ser verkligen fram emot arr komma dit och de tjatar hål i huvudet på mig men det är väl så st ska vara :)

[Bild]

Ser ut att bli en fin dag idag!!

Om jag hade fått ändra något med att pendla till Göteborg så hade det varit att man hade täckning hela vägen, det har i alla fall inte jag nu.

Ovido - Quiz & Flashcards