jenniewestergren

Alla inlägg den 8 april 2014

Av jennie westergren - 8 april 2014 07:05

Idag blir en bra dag, det känner jag på mig :)

Idag ska det göras vanligt hederligt fotarbete, så det blev bra skor att gå i idag :)

Har lite telefonsamtal som ska göras först, idag ska de in!!!

Idag åker gubben på finhotell i några dagar och jag får ta hand om marktjänsten. På onsdag ska vi upp till sjukhuset för att byta ut hennes tillväxthormons maskin.

Det som är härligt att se är att hon växer så det knakar :) på ett år har hon vuxit ca 13 cm och är snart i kapp sin egen kurva :)

Igår ringde academic Work upp mig och hade telefonintervju med mig angående de jobb jag sökt, nu håller man tummarna att jag går vidare och kommer på vanlig intervju med.

Det finns så många spännande jobb ute och min förhoppning är att ett av dem ska landa hos mig! :)

Har fått så fin hjälp med både mitt personliga brev som CV av min LIA plats, så idag säger jag att det blir en bra dag :)

Nu blir det att vila ögonen en stund!
Ha en bra dag!

Följ med oss på frukost på fredag!! Så otroligt spännande och intressant!

Volvo är frukostvärd!
Vad har en av Sveriges största fotbollsspelare genom tiderna och ett av Sveriges starkaste varumärke ihop.
Välkomna på frukost till Volvo i Volvohallen och träffa Mikael Karlsson en av projektledarna bakom en av årets mest omtalade reklamkampanjer med Volvo och Zlatan.

Ovido - Quiz & Flashcards