jenniewestergren

Alla inlägg den 10 april 2014

Av jennie westergren - 10 april 2014 07:07

Då var man precis lämnat Trollhättan station för att ta sig ner mot , Göteborge och en ny arbetsdag!

Idag fick det bli att gå upp lite tidigare än vanligt, barn ska lämnas och man måste hinna göra sig iordning.

Om resultatet är bättre än andra dagar som till exempel igår det låter jag vara osagt.

Idag är det massor att göra och lunchen är fullbokad samt att man slutar en timme tidigare, men imorgon är ordningen återställd då sambon kommer hem ikväll.

Idag ska man på sin första anställningsintervju och det är nervöst av två anledningar, dels att jag aldrig egentligen varit på en då jag alltid blivit rekommenderad innan samt att det är ett jobb inom det jag studerat till.

Det hoppar runt en massa känslor i magen och jag känner att jag inte kan fokusera så som jag måste och som jag brukar.

Men vad skulle kunna hända?! Det är ju inte så att han kommer äta upp mig, eller att man hamnar i fängelse. Det som kan hända är att jag antingen går vidare till nästa urval som sedan blir att jag får jobbet eller att jag helt enkelt inte passar och därför inte får det!

Har skrivit ner lite frågor om företaget och tjänsten som jag behöver svar på, det kan ju faktiskt vara så att jag känner att vi inte delar samma värdegrunder och att vi inte passar ihop och att det kanske är jag som tackar nej.

Idag har jag även något nytt på mig som jag måste vänja mig vid, få se om någon ser det :)

Tjingeling, låt dagen starta och bli så bra som jag känner att den kommer bli :)

Ovido - Quiz & Flashcards