jenniewestergren

Alla inlägg den 9 april 2014

Av jennie westergren - 9 april 2014 15:56

Så sitter man på tåget hem, strax hämta barn för att sen bege sig upp till sjukhuset.

Idag ska man byta ut Savannah tillväxthormon apparat, så in med den gamla och hoppas på att den vi får fungerar på samma sätt :)

Sen blir det hem och se till så barnen gör sina läxor innan det nästan är dags att sova igen :)

Tiden bara springer iväg, har snart varit på MiG halva tiden.

I morgon ska man på anställningsintervju, så nu börjar man bli lite nervös! Har läst på om företaget och har börjat skriva upp frågor som jag behöver svar på :) försöker även skriva svar på frågor som de kan tänkas fråga mig så man är förberedd.

Nu blir det lite musik i öronen innan jag ska hämta mina underbara vilddjur :) som jag älskar dem !!

Av jennie westergren - 9 april 2014 15:55

Så sitter man på tåget hem, strax hämta barn för att sen bege sig upp till sjukhuset.

Idag ska man byta ut Savannah tillväxthormon apparat, så in med den gamla och hoppas på att den vi får fungerar på samma sätt :)

Sen blir det hem och se till så barnen gör sina läxor innan det nästan är dags att sova igen :)

Tiden bara springer iväg, har snart varit på MiG halva tiden.

I morgon ska man på anställningsintervju, så nu börjar man bli lite nervös! Har läst på om företaget och har börjat skriva upp frågor som jag behöver svar på :) försöker även skriva svar på frågor som de kan tänkas fråga mig så man är förberedd.

Nu blir det lite musik i öronen innan jag ska hämta mina underbara vilddjur :) som jag älskar dem !!

Ovido - Quiz & Flashcards