jenniewestergren

Alla inlägg den 4 april 2014

Av jennie westergren - 4 april 2014 05:43

Idag ringde klockan tidigt, men pigg var jag trots att man inte kom i säng i tid:)

Kom på att jag satt klockan fel, när jag nästan hade somnat! Tur det ändå :) samtidigt kände man ju att jag då skulle lagt mig tidigare.

Gick och la mig som vanligt trots att klockan skulle ringa 04.00, kanske inte det smartaste haha :)

Men fick sökt fem jobb igår, med stor hjälp av min fina handledare på MiG så har jag ett personligt brev som speglar mig och som jag är stolt över!! Så nu är det inget som stoppar mig :)

Jobben finns därute, nu ska man hitta det som gör NI + JAG= Fullträff :) och vem vet kanske har jag redan hittat det :)

Idag har vi ett otroligt bra frukostseminarium med Apsis som frukostvärd! Detta ska man inte missa.

Det handlar om content marketing, trender inom E-post marknadsföring, otroligt viktigt i dagens media brus, hur lyckas man få sin avsändare att öppna E-posten? Hur ska jag göra för att lyckas?

Frågorna är många och en del svar får man idag!! :)

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards