jenniewestergren

Alla inlägg den 11 april 2014

Av jennie westergren - 11 april 2014 15:34

Kan lova att det var väl värt att gå upp kl 4 imorse! Vilken frukost! Johan Carleö på Volvo var helt suverän i sitt framförande som frukostvärd! Sjukt spännande och intressant idag!

Ämnet för dagen var

Vad har en av Sveriges största fotbollsspelare genom tiderna och ett av Sveriges starkaste varumärke ihop.
Välkomna på frukost till Volvo i Volvohallen och träffa Johan Carleö en av projektledarna bakom en av årets mest omtalade reklamkampanjer med Volvo och Zlatan.

Det var bara så bra!

Nästa vecka har vi ingen frukost, men om två veckor har vi ytterligare en spännande frukost!

Nu sitter man på tåget hem och ska ta helg!

Så trevlig helg alla!

Av jennie westergren - 11 april 2014 05:35

Det är härligt att vara pigg när klockan ringer trots att klockan då bara är 04.00 :)

Idag har vi ett jätte intressant frukost seminarie på Volvo!! Ska bli grymt att lyssna på det samtidigt som man äter frukost :)

Idag är det fredag och har en härlig helg inplanerad av inte någonting :) ja, förutom sonens innebandyträning och simskola då :)

Idag har dottern sagt att hon ska på disco, så tur då att man slutar 15.00 så man hinner hem för fin ska man vara när man går dit :)

Igår var jag på min första anställningsintervju och det känns som det gick hur bra som helst!
Samtidigt som det är en spännande resa man gör när man söker jobb så är det ju också lite nervöst! Men jag har fina människor omkring mig och min underbara LIA plats med super härliga människor som stöttar mig på denna resa jag gör nu, tack ni finns i mitt hjärta!!

Åhh blev kaffesugen nu! Får ta och blunda lite har ju bara kommit till Lödöse så det är ju en bit kvar :)

Ha det fint!

Ovido - Quiz & Flashcards