jenniewestergren

Alla inlägg den 23 april 2014

Av jennie westergren - 23 april 2014 06:57

Då var morgonpromenaden gjord, det var härligt! Nu sitter man på tåget mot Göteborg och en nu arbetsdag väntar :)

Nu örnser bara lite mer än två veckor kvar på min praktik sen är det skola igen. Sista kursen innan examen! Dessa två åren har fått jättefort!

Har lärt mig så mycket framförallt på mina praktik perioder och i synnerhet på MiG Marknadsföreningen i Göteborg! De har verkligen varit underbara!!

Sista kursen är affärsjuridik ett tungt men roligt ämne!

Igår hade jag ett bra samtal dör jag verkligen fick använda alla mina kunskaper och erfarenheter jag har och det slutade med en preliminär bokning iallafall som jag hoppas nu ska in :)

Idag måste jag se över hur jag ligger till med Marknadsföreningens Dag, så vi ligger i fas och inte glömmer något! Vill ju att denna dagen blir perfekt både för utställare och besökare :) det är spännande att se något växa fram :)

En tanke som slog mig igår som inte är den viktigaste frågan, men jag undrar varför det inte finns säkerhetsbälten på tåget. Måste ju vara högst olyckligt om tåget spårar ut! Visst det händer kanske inte ofta, det är ju mer vanligt att det står still men borde det inte vara en säkerhets åtgärd som skulle hjälpa om det händer?

En krock med ett tåg måste ju verkligen vara en katastrof, och det är ju många som pendlar idag. Kanske får jag svar en dag :) eller så får jag väl se till att det görs något åt det :)

Nu är vi halvvägs till Göteborg och jag ska blunda en stund! Önskar alla en fin dag, det vet jag att jag ska ha. Man kan inget annat när man har så fina kollegor!

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards